Kecapi Kehidupan Anda



7 KEBAIKAN CELLFOOD

1. Meningkatkan Pernafasan Sel – Apabiila CELLFOOD dicampurkan ke dalam air, satu tindak balas eksotermik berlaku, membekalkan oksigen dan hidrogen kepada sel individu badan. Aliran tetap oksigen dan hidrogen ke semua bahagian badan membolehkan rangsangan pengoksigenan dan pengurangan di dalam sel.
2. Pemangkin Keberkesanan Metaboliseme – CELLFOOD meningkatkan penyerapan nutrien dan metabolisme. Ia menggalakkan kebolehdapatan vitamin, mineral, herba dan nutrien lain dengan lebih baik.
3. Khasiat Penggalak Tenaga – CELLFOOD membolehkan badan berfungsi secara bersih dan berkesan, meningkatkan tahap tenaga dalam jangka masa panjang.
4. Menyahtoksikkan Badan Secara Menyeruluh – Apabila potensi tenaga di dalam badan menurun, mekanisme semula jadi di dalam badan meningkatkan metabolisme dan menyingkirkan bahan kumuh dari badan.
5. Menyimbangi Metabolisme Badan – CELLFOOD mempunyai cas elektrik yang tinggi dan larutan di-basenya mempunyai valens bipolar, menghasilkan pendekatan pemulihan berganda bagi ketidakseimbangan tisu.
6. Mineral Koloid – Mineral yang terkandung di dalam CELLFOOD berada dalam bentuk koloid terampai istimewa bagi memudahkan penyerapan dan penggunaannya oleh badan.
7. Bentuk Ionik Istimewa – Oleh sebab unsur di dalam CELLFOOD adalah dalam bentuk ionik yang istimewa, ia sangat mudah diserap oleh badan.


Tinggalkan komen